سخنان حضرت آیت الله خامنه ای

یا غیاث المستغیثین

سخنان حضرت آیت الله خامنه ای

یا غیاث المستغیثین

پیام به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران

 پیام به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران

تاریخ:  ۱۳۹۳/۰۷/۰۳

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، امروز (پنجشنبه) با صدور پیامی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران، تاکید کردند: دفاع هشت ساله ی ملت ایران مجموعه ی در هم تنیده ئی از عظمتهای یک ملت، و شهید و شهادت آن نگین درخشانی است که در این مجموعه ی شگفت آور، برجسته تر از هر پدیده ی دیگر به چشم میآید.

متن این پیام که همزمان با مراسم غبار روبى، عطرافشانى و گلباران مزار شهیدان در سراسر کشور از سوی حجت الاسلام و المسلمین شهیدی محلاتی نماینده ولى فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران قرائت شد؛ به این شرح است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم
دفاع هشت ساله ی ملت ایران مجموعه ی در هم تنیده ئی از عظمتها و جلوه های جلال و جمالی است که یک ملت میتواند در نمایشگاه زندگی تاریخی خود به نمایش بگذارد. ولی شهید و شهادت، آن نگین درخشان و خیره کننده ئی است که در این مجموعه ی شگفت آور، برجسته تر و گرانبهاتر از هر پدیده ی دیگر به چشم میآید. این برجستگی، محصول فداکاری مخلصانه ی انسانی است که خود و همه ی شئون حیات مادی را در برابر رضای الهی نادیده انگاشته و همه چیز را نثار این راه پر افتخار کرده است.
خانواده های شهیدان؛ پدران، مادران، همسران، فرزندان و دیگر دلبستگان شهید نیز هر یک سهمی از این افتخار و عزت معنوی را بدست آورده اند.
سلام خدا و فرشتگان و بندگان صالح بر این برجستگان جوامع بشری باد.
سیّدعلی خامنه ای
3/مهر/1393

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد