سخنان حضرت آیت الله خامنه ای

یا غیاث المستغیثین

سخنان حضرت آیت الله خامنه ای

یا غیاث المستغیثین

انتصاب نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر

انتصاب نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر
تاریخ:  ۱۳۹۳/۱۰/۱۴ حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجة‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالحسین معزی را بعنوان نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.
متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب حجة‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالحسین معزی دامت توفیقاته
با توجه به فقدان روحانی دلسوز و خدمتگزار جناب حجة‌الاسلام آقای غیوری که سالهای متمادی در جمعیّت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران منشاء خدمات فراوان بودند، جنابعالی را که برخوردار از شایستگی و صلاحیت و احساس مسئولیت در قبال محرومیت‌های مادّی و فرهنگی هستید، بعنوان نماینده‌ی خود در آن جمعیّت منصوب می‌کنم.  
جمعیت هلال احمر با اهداف والای بازآفرینی روحیه اعتماد به نفس و امید و آرامش بخشیدن به جان‌های خسته از حوادث طبیعی، و فراهم کردن وسایل آسایش برای تن‌های رنجور، فارغ از مرزبندی‌های جغرافیایی، دینی، قومی و نژادی تأسیس شده است و منطبق بر تعالیم و دستورهای دین مبین اسلام است.
با توجه به اهمیّت و ظرفیت‌های فراوان مادّی و معنوی این جمعیّت و با آگاهی از توانمندی‌ها و تعهد جنابعالی، انتظار می‌رود که با هدایت و نظارت بر امور، به تقویت و گسترش این تعالیم گرانبها و زندگی‌بخش در مجموعه‌ی اعضای وابسته به این جمعیّت، بویژه جوانان، و پیشی جُستن و همیاری کردن در کار نیک خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان از حوادث طبیعی و سایر وظایف جمعیّت همّت گمارید.
از خداوند متعال توفیق جنابعالی و همه‌ی مسئولین و دست‌اندرکاران هلال احمر را در تحقق هر چه بیشتر اهداف آن مجموعه خواستارم.
سیّد علی خامنه‌ای
۱۴/ دی ماه/ ۱۳۹۳

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد